Cardurile de fidelizare sunt instrumente prin care clientii fideli au o serie de avantaje la achizitionarea de produse/servicii. Ofera accesul mai rapid si drepturi suplimentare clientilor vechi fata de clientii ocazionali. Chiar daca reducerile oferite pe carduri sunt mici, multi clienti se bucura de chilipiruri si le vor folosi daca pot castiga sume mici cu ajutorul lor.
Poti oferi carduri de fidelizare care sa aiba cumulare de puncte sau anumite reduceri la produsele la care ai stocuri sau nu se vand asa de bine. Cardurile de fidelizare sunt cartea ta de vizita care e in portmoneul clientului si pe care le vede ori de cate ori face cumparaturi sau cauta o carte de vizita.
Cardurile de fidelizare pot fi fabricate din plastic sau din carton infoliate, acestea din urma avand costuri mai mici. Prin carduri de fidelizare se pot oferi fie acordare de discont-uri, fie acumulare de puncte pe care clientii le pot folosi pentru plata bunurilor/serviciilor cumparate. La acumularea de puncte, poti incuraja clientii sa cumpere, prin acordarea unei perioade in care punctele acumulate trebuie consumate prin cumparaturi, altfel se vor pierde.
De asemenea, se pot introduce si in format digital pe telefon, tableta sau PC, se pot modifica usor si se poate adauga functii noi, specifice activitatii firmei.
Prin primirea unor carduri de fidelizare, clientii vor folosi la maximum beneficiile oferite de acestea, ajutand la cresterea vanzarilor si prin recomandare iti vor creste si comunitatea de clienti fideli.
Daca scopul tau este sa fidelizezi clientii solutia perfecta sunt cardurile de fidelizare. Usor de transportat sunt solutia perfecta, iar clientii fideli se pot bucura de ofertele pe care le pui la dispozitia lor.